Harmony in Times of Noise

Authors

DOI:

https://doi.org/10.15359/ree.24-S.8

Keywords:

Research, transformation, flexibilization, COVID-19

Abstract

Following, we systemize our experience as tutors of the Final Graduation Projects in the midst of the COVID-19 pandemic, as an opportunity to transform and create new pathways in investigative processes.

References

Casasola Rivera, W. (31 de marzo, 2020) Repensar el modelo educativo ante el COVID-19. Hoy en el TEC. https://www.tec.ac.cr/hoyeneltec/2020/03/31/repensar-modelo-educativo-covid-19

De Sousa Santos, B. (2020). La cruel pedagogía del virus. CLACSO. http://209.177.156.169/libreria_cm/archivos/La-cruel-pedagogia-del-virus.pdf

Mejía, M. R. (2011). Educaciones y pedagogías críticas desde el sur (Cartografías de la educación popular). Ministerio de Educación, Viceministerio de Educación Alternativa y Especial. http://otrasvoceseneducacion.org/archivos/208632

Published

2020-08-07

How to Cite

Harmony in Times of Noise (G. Herrera-Villalobos, L. Salazar-Arias, M. Obando-Arias, & C. Vargas-Oviedo , Trans.). (2020). Revista Electrónica Educare, 24(Suplemento), 1-3. https://doi.org/10.15359/ree.24-S.8

How to Cite

Harmony in Times of Noise (G. Herrera-Villalobos, L. Salazar-Arias, M. Obando-Arias, & C. Vargas-Oviedo , Trans.). (2020). Revista Electrónica Educare, 24(Suplemento), 1-3. https://doi.org/10.15359/ree.24-S.8

Comentarios (ver términos de uso)