Learning from the time of the COVID-19

Authors

DOI:

https://doi.org/10.15359/ree.24-S.2

Keywords:

COVID-19, virtual training, digital competence

Abstract

Different problematic situations that have arisen from the COVID-19 situation are analyzed, which should lead us to rethink future teaching actions.

Author Biography

Julio Cabero-Almenara, Universidad de Sevilla

Dr. en CC. de la Educación, Catedrático de Didáctica y Organización Escolar, Director del Secretariado de Recursos Audiovisuales y Nuevas Tecnologías de la Universidad de Sevilla, Director del Grupo de Investigación Didáctica, Editor de la Revista Pixel-Bit. Revista de medios y educación. Ha impartido conferencias en diferentes universidades europeas y latinoamericanas. Ha recibido diferentes distinciones internacionales.

Published

2020-08-10

How to Cite

Learning from the time of the COVID-19 (J. Cabero-Almenara , Trans.). (2020). Revista Electrónica Educare, 24(Suplemento), 1-3. https://doi.org/10.15359/ree.24-S.2

How to Cite

Learning from the time of the COVID-19 (J. Cabero-Almenara , Trans.). (2020). Revista Electrónica Educare, 24(Suplemento), 1-3. https://doi.org/10.15359/ree.24-S.2

Comentarios (ver términos de uso)