Harmony in Times of Noise

Keywords: Research, transformation, flexibilization, COVID-19

Abstract

Following, we systemize our experience as tutors of the Final Graduation Projects in the midst of the COVID-19 pandemic, as an opportunity to transform and create new pathways in investigative processes.

References

Casasola Rivera, W. (31 de marzo, 2020) Repensar el modelo educativo ante el COVID-19. Hoy en el TEC. https://www.tec.ac.cr/hoyeneltec/2020/03/31/repensar-modelo-educativo-covid-19

De Sousa Santos, B. (2020). La cruel pedagogía del virus. CLACSO. http://209.177.156.169/libreria_cm/archivos/La-cruel-pedagogia-del-virus.pdf

Mejía, M. R. (2011). Educaciones y pedagogías críticas desde el sur (Cartografías de la educación popular). Ministerio de Educación, Viceministerio de Educación Alternativa y Especial. http://otrasvoceseneducacion.org/archivos/208632
Published
2020-08-07
How to Cite
Herrera-Villalobos, G., Salazar-Arias, L., Obando-Arias, M., & Vargas-Oviedo, C. (2020). Harmony in Times of Noise. Revista Electrónica Educare, 24(Suplemento), 1-3. Retrieved from https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/14180

Comentarios (ver términos de uso)