Harmony in Times of Noise

Authors

DOI:

https://doi.org/10.15359/ree.24-S.8

Keywords:

Research, transformation, flexibilization, COVID-19

Abstract

Following, we systemize our experience as tutors of the Final Graduation Projects in the midst of the COVID-19 pandemic, as an opportunity to transform and create new pathways in investigative processes.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Casasola Rivera, W. (31 de marzo, 2020) Repensar el modelo educativo ante el COVID-19. Hoy en el TEC. https://www.tec.ac.cr/hoyeneltec/2020/03/31/repensar-modelo-educativo-covid-19

De Sousa Santos, B. (2020). La cruel pedagogía del virus. CLACSO. http://209.177.156.169/libreria_cm/archivos/La-cruel-pedagogia-del-virus.pdf

Mejía, M. R. (2011). Educaciones y pedagogías críticas desde el sur (Cartografías de la educación popular). Ministerio de Educación, Viceministerio de Educación Alternativa y Especial. http://otrasvoceseneducacion.org/archivos/208632

Published

2020-08-07

How to Cite

Herrera-Villalobos, G., Salazar-Arias, L., Obando-Arias, M., & Vargas-Oviedo, C. (2020). Harmony in Times of Noise. Revista Electrónica Educare, 24(Suplemento), 1-3. https://doi.org/10.15359/ree.24-S.8