PRESENTACIÓN
Abstract
Documento adjunto1. In case the submitted paper is accepted for publication, the author(s) FREELY, COSTLESS, EXCLUSIVELY AND FOR AN INDEFINITE TERM transfer copyrights and patrimonial rights to Universidad Nacional (UNA, Costa Rica). For more details check the Originality Statement and Copyright Transfer Agreement
2. REUTILIZATION RIGHTS: UNA authorizes authors to use, for any purpose (among them selfarchiving or autoarchiving) and to publish in the Internet in any electronic site, the paper´'s final version, both approved and published (post print), as long as it is done with a non commercial purpose, does not generate derivates without previous consentment and recognizes both publisher's name and authorship.
3. The submission and possible publication of the paper in the Educare Electronic Journal is ruled by the Journal’s editorial policies, the institutional rules of Universidad Nacional and the laws of the Republic of Costa Rica. Additionally, any possible difference of opinion or future dispute shall be settled in accordance with the mechanisms of Alternative Dispute Resolution and the Costa Rican Jurisdiction.
4. The papers published by Educare Electronic Journal use a Creative Commons License:
Most read articles by the same author(s)
- Revista Electrónica Educare, EN BÚSQUEDA DE NUEVOS RUMBOS , Revista Electrónica Educare: No 3 (2002): Revista Electrónica Educare
- Revista Electrónica Educare, * Educación rural un acercamiento pedagógico* La escuela y la comunidad rural: Guía didáctica , Revista Electrónica Educare: No 3 (2002): Revista Electrónica Educare
- Revista Electrónica Educare, * Estudiar mejor en la modalidad presencial y a distancia 1* Estudiar mejor en la modalidad presencial y a distancia 2* La participación y la construcción compartida en conocimiento en el aula escolar , Revista Electrónica Educare: No 3 (2002): Revista Electrónica Educare
- Revista Electrónica Educare, * Adecuación curricular en el contexto Rural* Participación en el aula [videograbación] productor José Francisco Zúñiga Benavides. Incluye Guía de uso para formación del docente , Revista Electrónica Educare: No 3 (2002): Revista Electrónica Educare
- Revista Electrónica Educare, EN BÚSQUEDA DE NUEVOS RUMBOS , Revista Electrónica Educare: No 4 (2003): Revista Electrónica Educare
- Revista Electrónica Educare, Educación y aprendizaje, José Solano Alpízar, 2002; Elemeuación pedagógica y cognición, Rafael Flórez Ochoa, 1999; La cultura escolar en la sociedad neoliberal, Ángel Pérez Gómez, 2000 , Revista Electrónica Educare: No 4 (2003): Revista Electrónica Educare
- Revista Electrónica Educare, Agradecimiento: Carmen Granados, Jonathan Chaves, Javier Calvo, Ana Laura Murillo, Jeffry Ulate, Danny Arroyo, Adrián Arguedas y Ruddy Espinoza , Revista Electrónica Educare: No 5 (2004): Revista Electrónica Educare
- Revista Electrónica Educare, Videos: Implementación de una didáctica constructivista en los procesos iniciales de lectura y escritura en el nivel preescolar y con niños de I, II y III grado de la educación general básica, CIDE, UNA , Revista Electrónica Educare: No 7 (2004): Revista Electrónica Educare
- Revista Electrónica Educare, FE DE ERRATA , Revista Electrónica Educare: No 7 (2004): Revista Electrónica Educare
- Revista Electrónica Educare, Currículum de Rudy Espinoza , Revista Electrónica Educare: No 8 (2005): Revista Electrónica Educare